ארה"ב: דונאלד טראמפ הובס בהתמודדותו הראשונה

"כבוד גדול בשבילי להיות במקום השני" הגיב טראמפ באירוע עם תומכים
שרגא מנדלוביץ, ניו יורק 1 Comment on ארה"ב: דונאלד טראמפ הובס בהתמודדותו הראשונה

הבחירות המקדימות לראשות המפלגה הרפובליקנית יצאו אמש לדרך • המועמד הצבעוני והפרובוקטיבי פתח את מסע הבחירות ברגל שמאל, ונחל הפסד במדינת איווה

"כבוד גדול בשבילי להיות במקום השני" הגיב טראמפ באירוע עם תומכים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסנטור "טד קרוז" ניצח אתמול (ב') את המיליארדר השנוי במחלוקת דונאלד טראמפ בבחירות הפריימריז הראשונות במפלגה הרפובליקנית כמועמד לנשיא ארה"ב בבחירות הבאות.

המדינה הראשונה להצביע במסגרת הפריימריז הייתה – כמדי סיבוב בחירות – במדינת איווה שבארה"ב. בתום ספירת הקולות התברר כי סנאטור "קרוז" מטקסס, זכה עם 27.7 אחוזים מהקולות, לעומת 24.3 אחוזים לטראמפ.

בנאום הניצחון הדגיש המנצח קרוז: "הנשיא הבא לא ייבחר על ידי התקשורת, אלא אך ורק על ידי האזרחים לפי דעתם ורצונם החופשי". סנאטור מרקו רוביו מפלורידה, הגיע למקום השלישי עם 23.1 אחוז.

"כבוד גדול בשבילי להיות במקום השני" הגיב טראמפ באירוע עם תומכים לאחר שהמועמד טד קרוז הוכרז כמנצח של הפריימריז. לצד הברכות, הביע טראמפ את ביטחונו בהצלחתו בסיבוב הנוסף שיערך בשבוע הבא במדינת 'ניו המפשייר'. טראמפ אף טען שכשהוא התחיל את הקמפיין, הוא יעץ לאנשיו שלא להשקיע הרבה כוחות ומשאבים במדינת איווה.

במפלגה הדמוקרטית הביסה מזכירת המדינה לשעבר הילארי קלינטון עם 49.9 אחוזים מהקולות, על חודם של 4 קולות את המועמד סנדרס שקיבל 49.6 אחוז.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ל איאומן שהביסו את טראמפ אבל סנדרס רק 4 קולות פחות מקלינטון זה הישג עצום למועמד כמותו